zondag 14 augustus 2011

Nieuwsgierig naar meer

Omdat ik nieuwsgierig raakte naar wat er allemaal nog meer gehaakt kan worden, ben verder gaan rondsnuffelen....Ik kwam hele leuke babycadeautje tegen en aangezien een nichtje in september 1 jaar wordt vond ik dat een mooie gelegenheid om aan de slag te gaan. Ik heb meteen alle kleurtjes besteld die nodig waren en na vele uurtjes haakplezier is dit het resultaat geworden.
Sjakie de stapelslak

Mijn konijntje vindt het ook een leuk speelkameraadje...


Als je ook graag deze slak wilt haken, kun je me een mailtje sturen.

6 opmerkingen:

  1. Zou je mij dit patroon willen mailen op
    petrahof72@home.nl
    Lijkt me ontzettend leuk voor de babytweeling van mijn schoonzusje en zwager...
    Alvast bedankt
    gr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,

    Is dit patroon nog te krijgen en waar moet ik naartoe mailen?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon nog. Je kan je emailadres doorgeven en dan mail ik het patroon. Je kan me ook mailen op linda_v_rooij@hotmail.com

      Verwijderen
  3. Hallo linda,

    Zou jij mij dit patroon nog door kunnen mailen?
    sjoyceje@hotmail.com
    alvast bedankt.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo linda,

    Zou jij mij dit patroon nog door kunnen mailen?
    sjoyceje@hotmail.com
    alvast bedankt.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Linda. Heb je dit patroon nog, ik zou hem graag willen maken voor mijn kleindochter. Janetcommissaris@live.nl voorbaat dank

    BeantwoordenVerwijderen