maandag 15 augustus 2011

Ik ben inmiddels begonnen met de locomotief

Ik ben begonnen met de voorkant van de locomotief. Eerst haak je 2 matjes en die naai je aan elkaar vast. Dan houd je een opening over, zie plaatje 4 en dan ga je die opening verder rond haken. Na een aantal blauwe rondjes gehaakt te hebben ga je over op groen. Ik ben er al wel achter gekomen dat je niet te strak moet haken, want dan krijg je echt een zere wijsvinger.



Als het jou ook leuk lijkt om deze locomotief te haken, kun je me een mailtje sturen.

3 opmerkingen:

  1. Zou ook graag deze locomotief maken. Kan jij mij aan het patroon helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je mag me mailen op lefvanrooij@gmail.com en dan mail ik jou het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag dit patroontje willen hebben, dit zou zijn voor de FB pagina, haken en breien voor kinderen met kanker. Er zijn een paar kindjes die heel graag een trein als knuffel willen hebben en ik kan nergens een patroontje hiervan vinden. Tot ik op dit blog kwam. Ik vind hem hartstikke leuk, dit vinden de kindjes prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen